محتوای مقاله کتاب دانشگاهی
به کسی که در همان دانشگاه با شما یا در همان موسسه تحقیقاتی یا موسسه کار می کند توصیه نکنید. سردبیران یا مدیران آنها ممکن است بوی تضاد منافع را حس کنند یا حتی نگران این باشند که پیشنهاد شما به نتیجه نرسد مگر اینکه توسط شخصی که انگیزه ای برای ارائه یک پیشنهاد مطلوب دارد بررسی شود. لازم نیست ثابت کنید که کتاب شما پرفروش خواهد شد. اما هرچه بیشتر بتوانید نشان دهید که می تواند به مخاطبان بسیار محدودی از متخصصان بفروشد، بهتر است.
اخیراً یک روزنامه بزرگ بر اساس یک نظرسنجی ایمیلی، یک پیشنهاد رسمی و نمونههایی را درخواست کرد. براشون فرستادم در همین حال، درخواست مطبوعاتی دیگری برای یک پیشنهاد رسمی در پاسخ به درخواست ایمیل دیگری انجام شد. آیا باید به آنها بگویم که مطبوعات 1 پیشنهاد را حتی در این مرحله بررسی کرده است؟ متشکرم. همانطور که گفتم، نظرات سخاوتمندانه زیادی از ده ها مرجع برجسته در حوزه خود دریافت کرده ام و هر کدام از آنها چیزهای خوبی در مورد کار من گفته اند. من به این فکر می کنم که نقل قول هایی از آنها را به عنوان بخش “ستایش” یا “نظرات مثبت” در توصیه کتابم وارد کنم. ABC; “یک استدلال صرفاً توصیفی نیست، بلکه آنچه را که توصیف می کند تجسم می بخشد، و این نادر است.” “بسیار ظریف” پروفسور.
سفارش آنلاین کتاب دانشگاهی
اهداف شما برای کتاب و اینکه کدام ناشر می تواند بهترین شریک برای آن کتاب باشد، می تواند در طی چندین سال تغییر کند، بنابراین ممکن است عاقلانه باشد که قبل از تعهد به هر کسی مکث کنید. باز هم، این یک خطر کوچک است زیرا ناشر این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت عدم ارسال نسخه خطی در موعد مقرر، انتشار را لغو کند. با این حال، در عمل، اغلب تا زمانی که با تامین کننده خود در تماس باشید و بتوانید بر سر یک مهلت اصلاح شده توافق کنید، انعطاف وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید که ما کتاب های داستانی منتشر نمی کنیم. معمولاً یک صفحه را اشغال می کند، اگرچه می تواند به کوتاهی 250 کلمه یا تا 5000 کلمه باشد. خلاصه به خواننده می گوید که چرا باید به کتاب علاقه مند شود و برای چه کسانی مفید است و گاهی موضوعاتی را برای بحث پیشنهاد می کند.
بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی
نویسنده مشتاقی که به دنبال راهنمایی در مورد نحوه نوشتن پیشنهاد کتاب است، نمی تواند نکات و نمونه های بی شماری را در اینترنت بیابد. پیروی از آن دشوارتر، توصیه آشکار در مورد جنبه های نامرئی نحوه استفاده از پیشنهاد برای انتشار کتاب است. پس از پاسخ به صدها سؤال در مورد فرآیند انتشار، لورا پورت وود-استیسر پاسخی به متداول ترین سؤالات ارائه می دهد. پیشنهاد کتاب چقدر باید طول بکشد تا توجه ناشران را جلب کند؟ آیا می توان در هنگام تحقیق اسکلت های منتشر شده قبلی را به فروشنده ذکر کرد؟ اینها داغ ترین موضوعات این هفته در صفحه پرسش و پاسخ The Lit Coach هستند. پیشنهادات کنفرانس به طور گسترده ای در بخش های مختلف و حتی بین کنفرانس های فردی در این زمینه متفاوت است.
مرجع کتاب های دانشگاهی
اگر کتاب برای استفاده در دوره ها مناسب است، آن را در نظر بگیرید. میخواهم اضافه کنم که من نیز در ۲۵۰ ضرب میکنم تا به خودم محدودهای بدهم، توجه داشته باشم که کتابهای تمامشده/منتشر شده دارای متغیرهایی در اندازه فونت، فاصله و غیره هستند. شما می توانید یک کتاب 42000 کلمه ای با یک فصل داشته باشید. این پست در مورد توضیحات پروژه و سایر پست هایی است که در لیست بالا به آنها لینک داده ام. همچنین می توانید بایگانی این خبرنامه را که در آن نکات مفید زیادی وجود دارد، بررسی کنید. به طور خاص، مرور دو فصل از پایان نامه به شما در ایجاد یک کتاب منسجم کمک نمی کند.
کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم
نکته اصلی در ابتدا را به خاطر بسپارید – چه عددی نشان دهنده نقطه فروش شما است؟ نویسنده رواندای ما از نمونه توصیه کتاب قبلی، میتواند فصل اول را که تجربه زیسته نسلکشی را توصیف میکند، تأثیرگذار بداند. یا اگر در حال نوشتن یک کتاب تجاری هستید، ممکن است متوجه شوید که فصل بعدی در مورد چگونگی شروع کسب و کار شما پس از آزمایش استراتژی می تواند پتانسیل شما را بهتر به نمایش بگذارد. سعی کنید اعداد مرتبطی را پیدا کنید که دارای مقادیر ویژه هستند. هر توصیه ای با یک مرور کلی بسیار مهم از کتابی که قصد دارید بنویسید شروع می شود. بخش مرور کلی محتویات کتاب را پوشش می دهد تا ویراستار خریدار ایده روشنی از موضوع پیشنهادی شما و جذابیت تجاری کتاب داشته باشد. اگر بررسی ها خوب باشد و سردبیر درباره پروژه و نحوه قرار گرفتن آن در مجموعه کاری خود مطمئن باشد، پیشنهاد شما را در جلسه جذب انتشارات داخلی ما ارائه خواهد کرد.
چگونه کتاب های دانشگاهی را تهیه کنیم
بعداً وقتی بهترین معامله ممکن را برای کتاب خود دریافت کردید، آن رابطه خاص را ایجاد سایت فروش کتاب های دانشگاهی خواهید کرد. در واقع، پس از اینکه با روزنامه نگارش برای کتاب دست و پنجه نرم کرد و در مواجهه با رقابت احتمالی برنده کتاب شد، نسبت به ویراستار و او با شما کاملاً گرم می شوید. میلیون ها نویسنده به کارشناسان ریدسی اعتماد دارند، بیایید آنها را ببینید.
منبع: ایران پیپر
https://iranpaper.ir/blog/buy-download-pdf-university-book/
ویکی پدیا
ایران پیپر
https://iranpaper.ir/blog/buy-download-pdf-university-book/